اقدامات پست‌بانک درراستای ترویج بانکداری نوین در نقاط کم‌برخوردار سیدجواد باقری مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگوئی به شکایات وزارت اموراقتصادی‌ودارائی در نشست مدیران بازرسی پست‌بانک‌ایران گفت: اقدامات این بانک درراستای ترویج بانکداری نوین در نقاط روستائی و کم‌برخوردار بسیار ارزشمند است. به گزارش  روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: در این نشست که با […]

سیدجواد باقری مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگوئی به شکایات وزارت اموراقتصادی‌ودارائی در نشست مدیران بازرسی پست‌بانک‌ایران گفت: اقدامات این بانک درراستای ترویج بانکداری نوین در نقاط روستائی و کم‌برخوردار بسیار ارزشمند است.
اقدامات پست‌بانک درراستای ترویج بانکداری نوین در نقاط کم‌برخورداربه گزارش  روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: در این نشست که با حضور مدیران مجموعه بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگوئی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارائی، قاسم تندرو مدیر امور حسابرسی و بازرسی، قمی زاده معاون مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگوئی به شکایات وزارت اموراقتصادی‌ودارائی، عباس پیرائی رئیس اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت برگزار شد، باقری ضمن بیان این خبر گفت: کسب رتبه اول بانک های دولتی توسط پست بانک ایران در ارزیابی سال 96 به دلیل عملکرد موفق این بانک در شاخص‌های عمومی و اختصاصی و اراده جدی مدیریت ارشد این بانک برای ارائه گزارش و مستندات لازم به مراجع ارزیابی‌کننده بوده است.
وی آشنائی بازرسی و حسابرسی پست بانک ایران به مفاد بخشنامه‌ها و آئین نامه‌های ارزیابی و ارائه مدارک و همکاری مستمر با واحدهای بازرسی وزارت امور اقتصادی و دارائی را از دیگر عوامل مؤثر در موفقیت این بانک دانست و افزود: انجام مطلوب فعالیت‌های مربوط به توسعه دولت الکترونیک، استفاده کامل از فناوری‌های نوین در ارائه خدمات، حضور مستمر درجلسات، همکاری و پیگیری مناسب در انجام امور ارزیابی عملکرد دستگاه و رشد مناسب در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد را از نقاط قوت عملکرد پست بانک ایران در این ارزیابی‌های برشمرد.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت اقتصاد تصریح کرد: عملکرد خوب پست بانک انتظارات از این بانک را بیشتر کرده و استمرار این موفقیت‌ها نیازمند برنامه‌ریزی و تلاش واحدهای ستادی و اجرائی بانک است.
قاسم تندرو مدیر امور حسابرسی و بازرسی پست بانک ایران نیز در این نشست؛ کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد بانک‌های دولتی توسط این بانک را نتیجه برنامه‌ریزی و تلاش کارگروه‌های مرتبط در مجموعه و نهادینه‌سازی انجام امور مربوطه در بین کارکنان دانست.
وی ضمن تجلیل از راهنمائی‌ها و همکاری مدیران و کارشناسان بازرسی وزارت امور اقتصادی و دارائی در ارزیابی عملکرد بانک‌ها تصریح کرد: برنامه‌های این بانک همواره براساس اسناد بالادستی شامل وظایف و مأموریت‌های بانک و اسناد برنامه توسعه و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه اصلاح نظام اداری صورت می‌گیرد و اجرای دقیق وظایف محوله برای کمک به رشد بیشتر اقتصاد کشور بطورجدی در تمام سطوح مدیریتی و اجرایی بانک پیگیری می‌شود.
image_pdfimage_print
دسته بندی: گزیده برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد