استارتاپ نیوز – پرویز بابایی: پس از فروش ۲۱ درصد سهام دیجی کالا به یک شرکت هلندی به نام «International Internet Investment Coöperatief U.A.» به رقم ۱۰۰ میلیون دلار، ارزش دیجی کالا به ۵۰۰ میلیون دلار رسیده است. به این ترتیب بر اساس گزارشی که در سایت دیجیاتو منتشر شده، پس از جذب این سرمایه […]

استارتاپ نیوز – پرویز بابایی: پس از فروش ۲۱ درصد سهام دیجی کالا به یک شرکت هلندی به نام «International Internet Investment Coöperatief U.A.» به رقم ۱۰۰ میلیون دلار، ارزش دیجی کالا به ۵۰۰ میلیون دلار رسیده است. به این ترتیب بر اساس گزارشی که در سایت دیجیاتو منتشر شده، پس از جذب این سرمایه و ارزش حدود ۲ هزار میلیارد تومانی، دیجی کالا ارزشمند ترین استارتاپ حال حاضر کشور می باشد.

طبق ارزشیابی قبلی که حدود یک ماه قبل و پیش از قطعیت یافتن سرمایه گذاری خارجی ۱۰۰ میلیون دلاری شرکت هلندی در دیجی کالا، صورت گرفته بود، ارزش دیجی کالا حدود ۱۱۰۰ میلیارد تومان براورد شده بود که به نظر می رسد ارزشیابی کمتر از ارزش واقعی بوده و ارزش ۲ هزار میلیارد تومانی دیجی کالا به واقعیت نزدیکتر باشد.

اسنپ که طی روزهای گذشته با حواشی زیادی همراه بوده ، دومین استارتاپ ارزشمند کشور است که به رغم حواشی متعدد توانسته شهرهای شمالی و جنوبی کشور را هم فتح کند و کماکان ارزش ۱۳۰۰ میلیارد تومانی خود را حفظ کرده است.

کافه بازار با ارزشی معادل ۴۵۰ میلیارد تومان در رده سوم قراردارد و تپسی با ارزش ۴۰۰ میلیارد تومانی، چهارمین استارتاپ با ارزش ایران است. در حالی که کارپینو با تغییرات مثبت و امید بخش با ارزش حدود ۱۰۰ میلیاردی در پی افزایش سهم بازار است.

image_pdfimage_print
دسته بندی: استارت آپ برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد