کد خبر: 12860      |     تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۴    

افزایش کیفیت خدمات، همسو با تکریم ارباب رجوع



محسن پدرام، رئیس هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در جمع روساي شعب و کارکنان ستاد استان کرمانشاه بر توجه به نقش ويژه ارتباط با مشتري و رفتار سازماني تأكيد كرد.

افزایش کیفیت خدمات، همسو با تکریم ارباب رجوع
 محسن پدرام، رئیس هیأت مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران در جمع روساي شعب و ستاد استان کرمانشاه به رفتار و عملکرد سازماني همكاران پرداخت و اذعان داشت: موفقيت كسب شده طي يكدهه فعاليت بانك، مرهون تلاش و كوشش مديران و زحمات كاركنان آن است و اميدواريم اين عملكرد مطلوب ادامه پيدا كند.
وی ادامه داد: ساختار این بانک در شبکه بانکی کشور بی نظير است و همدلي كه ميان پرسنل صف و ستاد وجود دارد در هيچ سازمان و نهادي ديده نمي‌شود.
رئیس هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران افزود: مديران بسيار شايسته و توانمندي در بانک قرض الحسنه مهر ايران مشغول فعاليت هستند و نيروهاي جوان بايد از تجربه، مهارت و دانش اين عزيزان استفاده کنند.
وی همچنین همکاران بانک قرض الحسنه مهر ایران را جوانانی پويا، دلسوز، متخصص و با انگيزه دانست و استعدادهاي انساني موجود را ظرفيتي عظيم براي رشد و تعالي روزافزون بانک عنوان کرد.
پدرام با تاکید بر کیفیت خدمات بانکی تصريح کرد: تمامي فعاليت‌هاي بانك با اهتمام ويژه كاركنان، مطابق با برنامه ريزي‌هاي علمي بوده و افزايش سطح همدلي و مودت همكاران، همت مضاعف براي رشد متوازن شعب و افزايش درآمدهاي عملياتي را به همراه خواهد داشت.
رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران افزود: چنانچه خدمتي انتظارات مشتري را برآورده سازد، داراي کيفيت و باعث رضايت مشتريان است و با توجه به اهميت جايگاه مشتري مداري در بانک بايد کيفيت خدمات و تكريم ارباب رجوع به نحو مطلوب در دستور كار قرار گيرد.
محسن پدرام، احترام به مشتری و تکریم ارباب رجوع را دلایل اصلی رشد منابع بانک دانست و گفت: رعايت اصول مشتري مداري بالاترين مزيت رقابتي بانک قرض الحسنه مهر ايران به شمار مي‌آيد و برخورد مطلوب و اثر بخش، مشتريان را به رشد و توسعه تعاملات بانکي ترغيب مي‌كند.
محسن پدرام با اشاره به وضعیت منابع شعب نیز بیان داشت: بازاریابي به منظور افزايش سهم بانک از بازارهاي هدف و جذب مشتريان جديد از اهميت بسزايي برخوردار است که نيازمند توجه ويژه همکاران مي‌باشد.
در ادامه یوسف نجدی، مدیر امور استان‌ها با تأکید بر استفاده از ابزارهاي الکترونيکي و خدمات فناورانه بانک توسط همكاران و  ترغيب مشتريان به استفاده از اين خدمات را از وظايف شعب دانست.
وی در این خصوص تصریح کرد: خدمات نوین و مبتني بر فناوري بانک با هدف تسهيل دسترسي‌هاي مشتريان ايجاد شده و لازم است براي تکريم هرچه بيشتر مشتري و صرفه جويي در وقت و زمان مشتري براي انجام امور بانکي اين خدمات به ايشان معرفي شده تا بهره مندي لازم حاصل شود.
مدیر امور استان‌ها در ادامه بر ضرورت برنامه ریزی برای جذب منابع، کنترل مصارف و پيگيري مطالبات تأکيد کرد.
image_pdfimage_print
ارسال دیدگاه

نشریه
بانک و بیمه